Produktywność idzie w parze z pracą. Pytanie za milion brzmi: czy pracujesz cały czas, gdy pracujesz? Na to pytanie można po prostu odpowiedzieć tak lub nie, ale wydaje się, że odpowiedź jest trudna, prawda?
Dlaczego bycie produktywnym w życiu i w biznesie jest takie ważne?
Aby poprawnie odpowiedzieć na to pytanie, musisz najpierw je zrozumieć. Więc co to znaczy pracować cały czas Praca jest po prostu definiowana jako czynność wykonywania pracy. Tak więc, kiedy robisz coś w szkole, w domu lub w pracy, oznacza to, że pracujesz. Jednak możesz zostać zadeklarowany jako pracujący tylko wtedy, gdy nie wykraczasz poza parametry tego, co Twoja praca pociąga za sobą.
Na przykład pracujesz jako pracownik w firmie outsourcingowej. Biorąc pod uwagę fakt, że spędzasz cały dzień przed komputerem, możesz pokusić się o przeglądanie Facebooka i pogawędkę ze znajomymi raz na jakiś czas. W takim przypadku nie możesz nazywać siebie pracownikiem przez cały czas pracy, ponieważ robisz coś, co jest nieistotne dla Twojej pracy. Tutaj Facebook można nazwać czynnikiem hamującym, ponieważ powstrzymuje Cię w robieniu tego, co powinieneś robić.
Jak być bardziej produktywnym? Jak namówić pracowników do produktywności?
Teraz, gdy już rozumiesz, co oznacza praca przez cały czas, możesz już odpowiedzieć na powyższe pytanie. Jeśli twoja odpowiedź brzmi „nie”, możesz w sobie coś poprawić. Głównym powodem, dla którego kilku pracowników jest nieproduktywnych po ciężkim dniu pracy, jest to, że nie są oni w 100% skoncentrowani na tym, co robią. Dzieje się tak, ponieważ są narażeni na kilka czynników hamujących lub mają krótki czas koncentracji. Jeśli masz trudności ze skupieniem się na czymś przez dłuższy czas, musisz dowiedzieć się, jakie jest jego źródło przyczyna. W ten sposób możesz mieć szansę na rozwiązanie tego problemu i osiągnięcie swoich celów w docelowym przedziale czasowym.
Jeśli jednak nie masz pojęcia, musisz coś naprawić w swoim sposobie myślenia. Umysł jest jak twardy dysk komputera. Codziennie ładuje się plikami i programami, które są zapisywane lub pobierane. W rezultacie spowalnia i czasami nie działa tak, jak chcesz. To samo dotyczy umysłu. Jeśli twój umysł jest bombardowany kilkoma rzeczami, trudno ci będzie skupić się na tym, co musisz zrobić. W rezultacie nie jesteś w stanie wykonać swoich zadań na czas i nie są one tak satysfakcjonujące, jak powinny.
Więcej artykułów i porad które pozwolą Ci rozkręci własny biznes oraz mądrze zainwestować pieniądze, znajdziesz w serwisie https://www.wfirmie.pl/.
Zwiększanie poziomu koncentracji pozwala na zwiększanie produktywności
Aby zwiększyć koncentrację, musisz posprzątać bałagan w swoim umyśle i trzymać się z dala od czynników hamujących. Kiedy pracujesz, nigdy nie przynoś swoich problemów w domu lub w związku do biura. Po prostu zostaw je tam, gdzie powinny. Zawsze pamiętaj, że ludzie mogą robić tylko dwie rzeczy w tym samym czasie, ale nie myśleć o dwóch lub więcej w tym samym czasie. Osoby pracujące przed komputerem mają do czynienia z kilkoma rozproszeniami ze względu na popularność serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Google+, Twitter, Multiply, YouTube i wiele innych. Aby się bronić, niektórzy pracownicy twierdzą, że to dobry stres- środki doraźne, więc surfują po nich raz na jakiś czas. Jednak gdy już cieszą się rozrywką oferowaną przez te strony, tracą już koncentrację i energię do pracy. To z kolei pozbawia ich produktywności, jeśli chodzi o zarabianie więcej i robienie więcej.
Po przyznaniu się przed sobą, że tak naprawdę nie pracujesz przez cały czas, nadszedł czas na zmianę. Twój brak koncentracji w pracy z pewnością rozbije Cię na kawałki. Musisz więc usunąć cały bałagan w swoim umyśle. Dlaczego nie zaczniesz dzisiaj? Po prostu podejmując właściwy ruch, aby utrzymać swoją karierę zawodową na torze, Twój poziom produktywności wzrośnie.