Animowane reklamy są tworzone z rysunków i obrazów graficznych, które są zszywane razem, aby opowiedzieć historie na wideo. Są one bardzo popularne, ponieważ są łatwe do wyprodukowania przez firmy, a klienci dobrze na nie reagują. Klienci również dobrze na nie reagują. Czy słyszałeś kiedyś o animowanych filmach do celów komercyjnych?
Obecnie animacja jest jednym z najbardziej popularnych typów filmów wideo wykorzystywanych przez firmy w ich strategiach marketingu wideo. Filmy te zyskują na popularności z każdym dniem. Konsumenci wykazują większe zainteresowanie filmami niż materiałami pisanymi. Na przykład, Amerykanie spędzają średnio ponad 39 godzin tygodniowo na oglądaniu filmów w Internecie. Dlatego firmy mogą dotrzeć do większej liczby konsumentów poprzez animowane reklamy.
Filmy animowane dla biznesu?
Tak, staje się to coraz bardziej popularne! Wraz z postępem strategii marketingu wideo, firmy patrzą na filmy, aby urozmaicić sposób, w jaki komunikują się i docierają do swoich klientów. Zamiast czytać artykuł lub reklamę o Twojej firmie, większość ludzi z przyjemnością obejrzy explainer video o Twoim produkcie lub nawet instytucjonalne video o Twojej firmie.
Być może zastanawiasz się: czy do tego typu celów (biznesowy video marketing), właściwe jest używanie animowanych filmów? Kiedy mówimy o animowanych filmach, naturalnym skojarzeniem jest myślenie o filmach dla dzieci, takich jak filmy i kreskówki, ale to pojęcie rozpadło się i możemy mówić o animowanych filmach reklamowych!
Animowane filmy reklamowe oferują kilka korzyści dla firm. Udane firmy korzystają z tego typu reklamy z kilku powodów. Na przykład, możesz stworzyć spersonalizowany, firmowy film wideo dla mediów społecznościowych lub strony internetowej Twojej firmy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak animowane filmy wideo mogą przynieść korzyści marketingowe Twojej marce.
Niski koszt produkcji.
Jest to jedna z głównych korzyści, jakie dają animowane filmy. Ich niski koszt wynika z zastosowania prostszych technologii w produkcji. Nie jest wymagana ekipa filmowa ani profesjonalny sprzęt. Aktorzy również nie będą potrzebni, ponieważ wszystkie treści będą animowane. Potrzebne jest tylko oprogramowanie do tworzenia wideo lub nawet firma specjalizująca się w tworzeniu animacji reklamowych. Wzmocnij swoje kampanie marketingowe z wykorzystaniem treści wideo i ogranicz koszty dzięki animacjom.
Wyobraźnia przede wszystkim.
W przeciwieństwie do wideo z prawdziwymi ludźmi i scenariuszami, gdzie wyobraźnia jest ograniczona, doświadczenie tworzenia animowanego wideo jest o wiele bardziej interesujące, Twoja wyobraźnia może szaleć. Twoja produkcja nie będzie ograniczona do fizycznej lokalizacji. Możesz też wykorzystać niewyobrażalne miejsca i stworzyć magiczne historie. Z treścią taką jak ta, ludzie będą bardziej zainteresowani tym, co masz do powiedzenia. Bo zaprosisz ich do wyjścia z rutyny i snucia marzeń o Twojej firmie. O tym, że film jest obecny we wszystkich dziedzinach życia możesz przeczytać także na stronie www.skandal.pl
Wyjaśniaj złożone idee.
Dzięki animowanym filmom można wyjaśnić złożone tematy, które są naturalnie trudne do zrozumienia dla człowieka. Objaśniające obrazy upraszczają prezentację danych, infografik i bardziej złożonych tematów. Wykłady i prezentacje obrazkowe są o 43% bardziej skuteczne, gdy trzeba zaangażować ludzi w dany temat. Tę samą logikę można zastosować do filmów animowanych. Ludzie naturalnie mają jaśniejsze i szersze zrozumienie danego tematu, gdy mogą zobaczyć jego wyjaśnienie. Jest to narzędzie, które zapewniają animowane filmy. Twórz infografiki i skutecznie przekazuj inne idee za pomocą animacji.
Lepszy zwrot z inwestycji.
Ponadto, wdrażając nową strategię, firmy zawsze biorą pod uwagę koszty. W tym miejscu na pierwszy plan wysuwają się filmy animowane! Animacje są tańsze w produkcji. Filmy akcji na żywo wymagają drogich aktorów, lokalizacji, kamer, sprzętu i innych zasobów. W przeciwieństwie do nich, animacje są tworzone przez wykwalifikowaną osobę z laptopem i odpowiednim oprogramowaniem. Oczywiście, niższy koszt zapewnia lepszy zwrot z inwestycji niż inne rodzaje wideo.
Innymi słowy, inwestując w animowane filmy, Twoja firma uzyska szybszy zwrot bez konieczności dokonywania od razu dużych inwestycji. Możesz skutecznie wyjaśniać pomysły i produkty dla swojej firmy, utrzymując jednocześnie niskie koszty. Dodatkowo, animowane filmy dają nieograniczone możliwości tworzenia angażujących treści, które trafiają do odbiorców. Dzięki większym możliwościom i niższym kosztom, Twoja firma może uzyskać duży zwrot z tego typu wideo.